sumpan

oj nu har jag slarvat igen med bloggen. hehe men det har ju faxist hänt en del saker. i fredags när jag kom hem va det bara och dressa in från arbets dressen till party dressen:). jag hade min nya svarta klänning och va mycket nöjd med den:) sen kom izza hem till mej och sen sofie, cattis, bea och thilda. vi va hemma hos mej och hade lite chill för krök hehe eller ganska mycket;) sen tog vi bussen till tåget sen till sundbyberg. vi gick till ett ställe som hette grand garbo. hehe gud vad kul vi hade. vi dansade typ hela tiden. jag kan säga att jag gjorde av med 100kr totalt under hela kvällen. så är det en öl och sen en hamburgade på donken på väg hem:) det betyder att det va ett fett bra förkrök:). nej men man kan summera kvällen med att det va helt guld och grymt kul =)
.
sen kom izzas mamma kom och hämtade oss ett stort tack till henne:). efter 4 timmars sömn så ringde klockan det va dax att gå upp för att åka till jobbet. men det gick bra efter lite kaffe så blev jag människa igen. det va lugnt och skönt på jobbet. efter 3 va det öken det va sååå tråkigt att jag trodde att klockan både hade stannat eller typ dött. eller att jag skulle somna. men tillslut blev klockan 17:00 och jag fick åka hem:) sen blev det bara chill.
.
på söndag eller jag idag så va jag uppe och sprang. ja inte överdrivet tidigt men vid 09:30. skönt att få lite sovmorron. sen efter det va det hem och duscha och fixa till sig lite. tog bilen ner till ösmo för pappa ska fixa med den. det är nån knut i nån led till ratten som inte ska va där eller som det är nått fel på. det är därför som det är så trögt när jag ska svänga. sen efter att jag hade lämnat den där så åkte jag till haninge och kollade runt i centrum hittade ingenting. gick sen vidare till port 73 och snackade med sara i typ 3 timmar. hehe det va mycket trevligt. hon fick även lite biler så snart mina vänner kommer min blogg att få ett helt nya designe:) åååå det kommer och bli så fint här. sen vid 18 när hon slutade så gick jag hem. nu ska jag bara va hemma och ta det lugnt:).
.
stora glas rymmer mycket mer vin:)
på g in
hahaha fråga mej inte vad jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0