tistel

hehe känns ju bra att jag och jennie fick dagens tisdel idag på jobbet. hehe nej det va en kund som ville börja med linser allt va frid och fröjd hon kom sen tillbaka för att öva ta in och ut linserna. jag tyckte att det gick jätte bra men att hon behövde komma tillbaka en gång till och öva så att hon kunde få med sig linserna hem sen. men hon ville inte det hon ville inte fortsätta med linser. okej jag tyckte att hon skulle hemoch fundera i alla fall tog betat för det vi hade gjort och allt va frid och fröjd. två timmar senare när hon hade kommit hem så hade hon författat i hopp ett mejl till oss där hon va mycket missnöjd.. hmm alltid lika tråkigt när vi får sånna. så ja nu vet jag vad vi kommer och diskutera i morgon på vårt morgon möte. men känns bra att jag vet att varken jag eller jennie har gjort nått fel.
.
sen ååå jag måste ha världens bästa granne gud vad jag älskar honom. jag har beställt en one piece och den kom eller nej det gjorde den inte. för dom skickar ut dom med UPS som för övrigt suger så fruktansvärt. för dom plingar på ens dörr och om man inte är hemma spontant den dagen kl 13,15 så tråkigt för dej. jaha där står jag med en lapp i handen att dom hade minsan vart där och att det inte va nån som öppnade. nej men vad konstigt jag har ett arbete.. så jag står där och funderar på hur jag ska lösa detta. kan dom kankse skicka den till jobbet för där finns det alltid nån på plats.. hinner kankse va hemma i 5min. sen plingar det på min dörr. då är det min granne som har post till mej. då har han hört eller ja jag vet inte men i alla fall tagit hand om min paket och nu ger det till mej. gud vad glad jag blev =) han räddade verkligen min dag :)
.
så nu sitter jag och myser i min one piece:) jag har öven vart ute och sprungit idag. det märks och känns att det börjar och bli lite höst för det är kallare på mornarna och på kvällarna när jag ska ut och springa. men det är bara och va beredd på att klä på sig igen.
.
sen är jag sååå taggad på i morgon asså gud det kommer och bli såå kul. först för kröck hemma hos mej och sen utgång för hela slanten med världens bästa flickor:) ända minuset är bara att jag ska jobba på lördag men jag får ta det lite lugnt ;).
.
men nu kommer lite bilder på min mys outfit
haha den osminkade sanningen kan man ju oxå säga
min nya klänning som jag ska ha i morgon hahah och den osminkade sanningen
klänningen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0