uch

ja jag gick och la mej vid 21:30 däckade så fort jag la huvudet mot kudden. vaknade vid 7 somnade om igen och vaknade vid 10.. hjälp jag har sovit i mer än 12 timmar. helt sjukt. men jag jag mår kankse lite bättre. men jag känner men ändå inte sådär jätte dålig. problemet med mej är att jag måste va jätte sjuk för att bara ligga ner i soffan och ta det lugnt. annars så funderar jag på att hmm jag kankse kan ut och springa idag i alla fall. men lugn nej jag ska inte ut och springa idag. men jag håller på och plockar lite hemma och sen får jag sätta mej ner igen och sen upp igen:).
.
men ska försöka och ta det lite lugnare snart igen. men känner mest att jag har ont i huvudet och ont i halsen och är snorig. men det är sååå tråkigt jag vill ju ut och springa... jag vill ju inte bara sitta hemma och snora och tycka lite allmänt synd om mej själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0