gårdagen

ja igår så jobbade jag som vanligt. men fick den stora äran att jobba till 19. det kom in en del folk. ibland känner men då att har inte folk andra saker för sig än att hänga i ett centrum kl 18:30 på en fredags kväll. då tycker jag att folk ska va hemma och förbereda sitt fredags myys. men samtidigt kul att dom kommer in för då går sista timmen lite fortare. efter jobbet va det bara hem duscha, äta och göra sig i ordning slängde i mej ett glas vin han jag oxå göra ;). det gjorde jag medans jag gjorde i ordning mej och åt.
sen tog jag bussen in till gullmarsplan och sen tuben till globen. väl framme i globen va det upp med telefonen och så in adressen. gud vad skulle jag göra utan kartan i mobilen och hur fan gjorde man innan man hade mobilen. haha ja man rörde sig inte där man inte hittade. men nu va det fram med mobilen och upp med kartan så in adressen och bara börja och knata.
.
skulle nämligen till en boulebar som låg i slakthusområdet. madde va ute med sitt jobb och sen skulle vi dra ut så jag drog dit först :). och jag hittade tack vare min telefon. väl där haha va alla jätte goda och glada. jag och madde med bjudna på en drink och och ett glas vin. mycket trevligt det tackar man ju alltid för. vi satt där och snackade med hennes arbets kollegor. sen vid halv tolv tiden så stängde dom så då drog vi där ifrån och in till söder. blev att dra till vårt vanliga ställa 360 som inte heter det längre men kommer inte ihåg vad det nu heter. men kul hade vi. det va ju helgen innan löning så det va inte sådär jätte mycket folk. men vi hade kul i alla fall :). blev bjudna på en shot ut av bartendern och sen köpte vi en tequila rose shot för dom är ju bara för goda :). men vu dansade och pratade och hade jätte trevligt. sen drog vi hem och gud vad vi båda va trötta på bussen på väge hem. haha jag vet inte vem som somnade först när vi kom hem och det va typ duns i säng och somnade i fallet på väg ner till kudden :). i morse kände man sig väll lite små sliten men det är det värt. blev att kolla på reprisen av let´s dance och sen kom maddes mamma och hämtade henne.
.
nu kollar jag på dressyren och fundera på om man ska ta och kolla på nån film sen.
hehe det blir ju ingen springning idag inte nej jag tar igen det i morgon i stället :)
.
har gjort om en bild i instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0