hemma

nu är jag hemma efter att ha jobbat. men vi hade att göra idag så dagen gick i alla fall fort. men det tycker jag är kul. helre att det är så än att man sitter på varsin stol och typ sover ;). men det va ändå inte överdrivet mycket utom laget mycket. vi han äta i lugn och ro. haha men det va en sån rolig kund inne. ja man kan ju säga som så att kvinnan i deras förhållande va regeringen. jäklar vilken dominant kvinna. hon bestämde vad han skulle ha för glasögon och ja han sa ju inte emot precis. haha inte för att jag eller skulle våga göra det. hon tyckte att han skulle ha lindberg bågar för då kunde hon se hans ögon hon tyckte inte att han skulle ha glasögon med bågar. ja om han nu va tvungen och ha glasögon(vilket han va om han ville se nått). för då kunde hon inte se hans ögon.
.
och ja hansa varken bu eller bä utom han tyckte väl som hon tyckte. gud asså ja hon va inte otrevlig utom bara väldigt bestämd och dominant :).
men nu så är jag i alla fall hemma och gör mej i ordning för bio i kväll. man behöver ju inte klä upp sig så mycket utom bara så att man inte ser ut som en luffare. så lite smink, jeans och en tröja så är man klar :).
.
men ha det så bäst
.
min outfit i kväll
Tröja: Only
Jeans: Fornarina
och sen har jag bara satt upp håret i en enkel tofs :)
image description
image description

Kommentarer
Postat av: m-l

Du dom var inne idag också. Ja, de var ingen tvekan om vem det var som bestämmde där inte. Han lånade hem 1 Lindberg nu, den tar han nog. Dom kommer imorgon igen.

2012-04-29 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0