jobbat

ja det blev att gå till sågen och sen ta bussen där ifrån. väl framme på jobbet vlev det att äta lite frukost och prata med elena innan vi började och städa. men vi blev hela tiden avbrutna ut av att det kom in kunder i butiken. idag va det ganska mycket och göra :). sålde en del glasögon oxå så det ör ju alltid bra. men jag kan tycka att det är skönt att hinna städa klart först men vi städade mellan kunderna och sen vid två tiden så va det dax för mat. sen fortsatte vi städandet. jag torkade typ av alla speglar i butiken halv fem. men ja dagen gick i alla fall fort :). vips så va det dax att åka hem.
.
har typ mest bara tagit det lugnt och kollat på tv. kände mej ganska så trött. gick och la mej vid elva och gick upp vid tjugo över sex men känner ändå ganska så trött. så det blir nog att ta sov morron i morgon. men i kväll ska jag kolla på shutter island. en film baserad på boken Passient 67. som jag har läst ;). ja det känns ganska bra och säga att jag har läst den boken känner mej nästan lite smart. nu håller jag på och lyssnar på hunger games. eller hunger spelen som den heter på svenska. vi va ju och såg den filmen och tyckte att den va grymt bra. och ja jag kan ju säga att boken oxå är jätte bra. så ja den ser jag fram emot att lyssna på mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0