lördag

ja i morse så lyckades jag tvinga mej upp för att komma ut och röra på fläsket. det blev min vanliga 5km skogsrunda. men detva lite snö och sånt så man fick ta det lite lugnt :). men annars så gick det bara bra. skönt att komma ut på morgonen för då har man det gjort. sen va det bara hem duscha göra sig i ordning och sen åka till jobbet. fick den stora äran att jobba mellan 10-17. men det är bara och kämpa på. men ja jag gör det ju inte gratis precis ;). men det va lugnt som i en grav... guuuud det va såååå tråkigt. men det va gärn jänget. jag ingrid och jennie. så vi kämpade på. sen efter jobbet så va det raka vägen hem och in på ica. väl framme vid kassan va det krig mellan nån gammal dan och hon som jobbade i kassan. dom höll på att diskutera nån färdtjänst eller nått sånt.
.
men förutom krig på ica så har det vart en mycket lugn dag. jag har kollat på två filmer.. ojojoj då det va mycket länge sen som jag har gjort det. haha men jag började i tid. började med att kolla på paranormal activity 3. den va väl helt okej. har sett dom andra filmerna och tyckte att då kunde jag ju kolla på den här oxå. men ja dom andra va ju bättre men den va ändå helt okej. sen kollade jag på rännstensungarna. ååååå den är ju bara för söt =). och hennes låt i min lilla lilla värld av blommor... gud nu har jag verkligen den på hjärnan. men den filmen är verkligen sååå söt.. och ungarna i den filmern är lite roliga värsta jänget som har asså :).
.
men nu så är det snart lägdax för jag ska upp i morgon och springa innan jag ska åka till stallet.. för ja jag är faxist ledig i morgon :) sen ska jag åka med izza när hon ska tävla så det ska bli super kul :)
min runda i morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0