onsdag

idag har vi onsdag mitt i veckan. bara torsdag och fredag kvar sen är det helg :) planen är i helgen att fixa med bilen och gå på bio. medans det är bio besök så blir det att shoppa lite på ikea. ska köpa lådor som jag kan ha ovanför min hatt hylla så att man får ordning på halsdukar, vantar och allt sånt. idag efter jobbet så har jag rensat lite i hallen. har tagit bort skohyllan och slängt den. så nu blir det nästan lite luftigare i min lilla lilla hall :). jag ska ta kort sen och lägga upp så att man kan se hur det blir men det är inte klart än. får göra klart först :).
.
sen va jag uppe och sprang i morse skönt att ha det gjort på morgonen tycker jag :) men i morgon blir det nog att springa efter jobbet.
.
sen va madde på en synis idag på jobbet. så ska vi ta tag i det här med linser för hennes del så att hon kanske kan se nått när hon kör lastbil ;).
.
sen vill jag bara avsluta detta blogg inlägg med ett lite smink tips. haha och ja du läste rätt smink tips från carlsson ;). det är en primer som jag tycker verkligen är super bra. den är tänkt att man ska ha under ögonskuggan. man strycker på bara ett tunt tunt lager på ögonlocken innan man tar på ögonskuggan. och varför sk aman då köpa denna primer. jo för att när man har den på så klibbar inte ögonskuggan ut eller rör på sig. för ibland kan jag tycka att det ser bra ut när man har sminkat sig klart och några timmar senare så ligger ögonskuggan som ett klibbigt sträck på ögonlocket... inte snyggt. eller om man har olika färger lite ljusare in till ögat och lite mörkade ut från ögat. efter några timmar så ser det inte lika dant ut som när man la på det.
men ja ju säger jag bara ordet men. när man använder denna primer så stannar ögonskuggan kvar ändå tills man tar bort den. jag har använt den några gånger och kan verkligen starkt rekomendera denna lilla kräm :). öggonskuggan stannar kvar och lika snygg som när man sminkade på det... helt guld.
.
det bästa är att man kan köpa den på kicks och att den inte ens är så dyr. kostar 110:- tror jag. och den räcker ju länge och med tanke på hur sällan jag sminkar mej med ögonskugga så kommer jag och kunna ha den i flera år eller tills den torkar ut ;) den är från märket lumene och står där sminket från lumene finns :)
här är en bild på den lilla krämen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0