ont i en tå

idag när klockan ringde vid 6 så va jag allt annat än pigg. fy fan säger jag bara.. jag va såå fruktansvärt sjukt trött. somnade om och vaknade igen vid kvart över sex. släpade mej upp vid 06:20. och tog väldigt långsamt på mej springa kläderna. kände mej allt annat än taggad. fy fan. men det va bara och ta nya kraft tag och kämpa på. det va precis lika jobbigt att springa som jag kände att det skulle vara. kände mej trött i benen och i typ alla muskler. det va som en kamp att ta sig runt. men runt kom jag. nu sitter jag och knaprar på en morort ny dyschad och klar. ska bara föna håret och sen dra till bussen.
.
men har lite ont i en tå. eller den högra fotens stor tå för att va exakt. jaghar haft det nu i några dar och det bara vägrar och gå över. jag har inte slagit i den eller nått sånt. inte vad jag vet i alla fall. men det gör ont när jag tar upp och ner tån. så då gör det ont när jag går eller det gör ju ont i början ochs en går det över. det är väll nån inflamation i nån slämsäck eller nått sånt. haha har ingen aning om vad det är men det är folk på jobbet som har ont och då är det mycket prat om dessa slämsäckar som smärtan kommer ifrån. så nu kör jag en voltaren kur så ska vi se om det blir bättre :).
.
men idag så ska jag jobba med elena. det ska bli kul och träffa henne och se hur det är med henne. det va ju inte så länge sen vi sågs men det är ändå alltid kul att träffa henne :)
.
men oj nu måste ja ta och sätta lite fart så att man kanske kan komma i tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0