råkade

uppps jag råkade vist gå in på mqs hemsida och klicka hem en jätte söt tunika :) inte bra... men den va såå snygg och då tänker jag alltid att jo men den där kommer och bli jätte snygg att ha i sommar när jag ska göra det här eller det där ;) och vips så ligger den i varukorgen och sen har man klickat hem den :)..
.
tanken va ju att jag skulle ut och springa i morse. men när klockan ringde 06:00 och jag hörde regnet slå emot rutan så kände jag bara snälla nån skjut mej... så jag somnade glatt om igen. blev att ut och springa sen efter jobbet. det gick bara bra och jobba och det va såååå kul att träffa helena igen och få jobba med henne :) gud det va ett bra tag sen som jag såg henne. men ja vi jobbade lite oxå och inte bara pratade ;). men det va ju inte överdrivet mycket och göra men lite gran i alla fall. det va ju piss dåligt väder men sålde ändå ett par solisar.. ett par barn polaroid glasögon. men jag hoppas på att det blir lite mer att göra i morgon. men för min del så gör det inget om det är piss väder efter som jag ändå ska jobba.
.
men nu så kollar jag på tv det är råttatouille ååå den är ju bara såååå söt :) jag bara älskar den. eller jag älskar alla disney filmer :)
tunikan som jag klickade hem :)

Kommentarer
Postat av: sara

å vilken fin!!

2012-04-06 @ 21:13:58
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0