shopping igen ;)

ja så va det dax för shopping idag igen. idag va vi i farsta och handlade. jag försökte och hålla i kortet lite bättre. men jag handlade ändå lite. men allt va rea och då tjänar man ju pengar ;). jag har inte tagit några kort den här gången men får göra det sen. först så köpte jag en skarf typ en lika dan somjag redan har men i silver/glitter :). sen köpte jag ett läppstift rosa och en blus som va jätte söt. så ja jag är super nöjd med dagen shopping runda. och åååå izza köpte en super snygg kjol som va glittrig med paljetter och värsta party party :). men först så va vi i farsta och sen åkte vi till porten och sen vidare till rusta. på porten köpte jag en sten som det står carpe diem på som jag ska ha bland mina ljus.

men nu är jag hemma och fixar lunch till den här veckan. det blir min vegetariska lasagne och så pesto till det. sen blir det bara att ta det lugn och chilla i soffan och typ bara kolla på nån film. nästa vecka är en ny jobbar vecka. jobbar bara 4 dar efter som det är en röd dag på tisdag och i morgon måndag så jobbar vi bara till 17. kommer nog kännas lite konstigt att alla går hem samtidigt och en timme tidigare än vad vi brukar göra. men det är ju alltid skönt att få komma hem lite tidigare.

men ha det såå bäst för nu ska jag ta och äta lite middag och kolla på tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0