shopping med sara

idag va jag ledig :) och fick till och med en halvtimmes sovmorron. klockan ringde vid 06:30. så va det bara och packa i hopp det sista och åka ner till stallet. red sen ut i det mysiga soliga vår vädret. det va helt underbart mysigt. sen va det bara och mocka och fixa allt. sen efter det åkte jag hem till mina föräldrars hus i ösmo. duschade och gjorde mej i ordning. vid 11:30 hämtade jag sara i stallet. vi åkte hem till izzaz lägenhet och hon tog en snabb dusch och gjorde i ordning sig och sen bar det av mott äventyren ;). första stoppet va lyckås. en dit hittar jag ju så där va det inge problem. efter det åkte vi till haninge och åt sushi. haha tänkte att det va lika bra att äta innan vi gav oss ut i jakten efter nacka forum.
åååå vad jag tycker att det är gott med sushi :). sen styrde vi bilen mot nacka. eller kankse dte va jag som lyckades styra lilla bilen rätt. men det gick faxist riktigt bra. jag körde inte fel en enda gång och det va inte en enda svordom :).
men det va inte så svårt det va bara och följa skyltarna mot Gustavsberg och sen emot nacka och sen kunde man bara inte missa nacka forum. haha man måste typ va blind för att kunna missa det centrumet ;).
.
vi började vår shopping runda med att gå in på thernlunds för där hade jag presentkort på. jag hittade en tunika som va riktigt snygg. eller sara övertalade mej att den va snygg :). men nu här hemma när jag har provat den i lugn och ro så tycker jag om det riktigt mycket. haha och ja den är svart som allt annat i min garderob. sen sprang vi in och ut i olika butiker och kortet glöde ;). men jag hittade ganska mycket som va på rea oxå och det är ju bara bra. sara köpte ett par jättte snygga svea skor :) och en massa annat. sen flyttade vi om bilen en gång och gick in igen. tog en fika och gick bara runt lite och kollade. avslutade med att gå på bolaget och sen skulle vi föröska och åka vidare emot hööks... det va inte så svårt och hitta. bara följa väg 222 mot gustavsberg och sen svänga av mot värmdö och sen låg det där bland en massa andra affärere. så ja det gick oxå jätte bra. sen när man ska hem så är det ju bara och åka emot stockholm och sen följa väg 72 så är man ju hemma sen. körde sara hem till ösmo så att hon slapp släpa allt på tåget. sen åkte jag hem och provade alla kläder igen och passade såklart på att ta kort :). jag är jätte nöjd med dagen. kul att träffa sara och umgås lite med henne det är så sällan vi bara ses och shoppar. så det va mycket trevligt. nu känner jag att ja jag kommer och somna gott i kväll .

haha sariih och carlsson på äventyr



en rosa olny tröja som jag köpta tyckte att knäppningen fram va lite snygg





 här har vi Filippa K trunikan som sara övertalade mej att köpa och jag tycker att den är jätte fin :)



här är samma tröja men utan ett linne under. i fall man vill att det ska va lite porrigare ;)








ett linne som jag köpte på Cubus





jag tycket om ryggen på den att man ser min lilla stjärna



ett annat linne som jag köpte på Gina det står NY City




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0