Söndag

Idag har jag och pappa haft vår far och dotter tid:). Vi har fixat med min bil och ja det gick riktigt bra måste jag säga. Det va bar av med vinter däcken och på med sommar däcken. Ska typ bara till biltema nån dag och köpa nått friskluftfilter. Haha jag har skrivit upp det i mobilen både vad det är och vad den ska ja för nummer så då kan det ju inte bli fel;) får vi hoppas i alla fall. Nej men vi sågs vid elva och han med lite kaffe innan vi började. Men innan jag åkte till jordbro så va jag ute på min morgonrunda blev den vanliga asfalts rundan på 7 km. Det va lite halt så man fick ta det ganska så lugnt för jag har ju absolut ingen lust att ramla. Men jag höll mej på benen :)

I morgon är jag ledig så då ska jag springa, städa lite här hemma, handla lunch till nästa vecka och sen blir det att åka till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0