springa springa

ja idag så vaknade jag vid 8 och gick upp typ då oxå. tänkte att det är lika bra. åt lite frukost och sen va det på med springa kläderna och bara att ge sig ut. härligt. tog till och emd min 1mils runda i skogen. brukar föröska göra det när jag är ledig och har gått om tid på mej. för det tar ju typ en timme och springa den och sen så ska man gå hem fån slingan oxå. så det tar ju lite längre tid än om man springer min vanliga 5kms runda. men det kändes bra. eller ja det är ju alltid tungt i benen men för övrigt så kändes det bra.
dom har lagt lite ny grus på en väg eller det är inte grus det är sten. så ja man får se upp så att man inte trampar snett eller nått sånt. man har ju ingen lust att ramla precis.

men nu så har jag duschat och ska göra mej i ordning för att åka till farsta. emn ska dammsuga innan tänkte jag för uch det är sååå otroligt mycket grus i hallen. det kommer in så mycket nu när jag kan spring i skogen igen. jag drar in allt jävla skit från skogen..

men igår så va jag med bästa brudarna på heron och kollade på bio och käckade. mycket trevligt :). vi kollade på den nya american pie reunion filmen. asssså gud vad jag garvade. den va så sjukt rolig. hahahahaha jag höll på att dö några gånger. nej helt klart se värd om man vill ha sig ett stort gott skratt =). efter filmen åkte vi hem och ja jag gick och la mej direkt.

men nu är det nya tag :)




haha madde hittade sin dröm häst ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0