springa springa

ja i morse så kände jag mej ganska så pigg när klockan ringde 06:00. haha men kan bero på att jag somnade på soffan igår. jag kollade på lets dance och sen va det en timmes paus innan det skulle fortsätta igen och under den timmen så somnade ja och vaknade typ vid kvart över elva. hmm bara och flytta sig till sängen och somna om igen. jag hade ont i huvudet igår när jag gick och la mej och i morse så vaknade jagupp med samma huvudvärk och ja den hänger fortfarande sig kvar. men ska dricka massa vatten och äta lite frukost så hoppas jag att den går över.

jag ska jobba idag så det blev att springa på morgonen. men jag tycker att det är skönt för man är helt själv i spåret och så har man det gjort och jag blir ju inte piggare för att få sova en timme till. nej så det är lika bra och röra på fläsket ;). men nu så ska jag ta och föna håret snart och sen blir det att dra till jobbet. efter det åka hem och göra sig lite i ordning för bio i kväll :). ska bli super kul. kankse man kan ha nått ut av dom nya kläderna på sig??

men nu ska jag ta och sätta lite fart

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0