springa

känns inte som att jag gör så mycket mer än att jobba, springa och ja sen va det nog inte så mycket mer.. jooo jag äter ju såklart påsk godis oxå :) haha fy fan det är ren och skär frosseri... men det är ju bara sååå jävla gottt :). så tar man en kan man ju inte bara sluta. och dom här så kycklingarna är ju oxå bara sååå goda :).
.
så efter allt frosseri så har det vart skönt att få komma ut och röra på fläsket och inte tänka på nått annat än att sätta den ena benet framför det andra... nu kan jag ju springa i skogen oxå igen vilket är mycket roligare än att springa på asfalten.
.
haha nu säger jag som jag brukar säga när det är nått fel på mina bilar..
pappa nu lyser det en lampa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0