trött

gud jag sov som en stock i natt. gick och la mej när filmen va slut vid tolv tiden och vaknade först vid 8 somnade om och vaknade igen vid 9. känner mej fortfarande trött helt sjukt. men jag gick upp åt lite frukost och gav mej ut i jogging spåret. ska ta och gå ner till ica snart och sen blir det att äta nått och sen åka till stallet :). ber en bön till gud att det inte börjar och regna snart..
.
hehe efter jobbet igår så gjorde jag misstaget och la mej i soffan...jag somnade. haha helt galet sov typ i en timme och kände mej fortfarande trött när jag vaknade och lite små groggy. men höl mej vaken under hela filmen i alla fall :). den är ju grymt bra men boken är ju oxå så bra så kan inte bli annat än en bra film.
.
men ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0