utgång

haha igår va det utgång som stod på schemat :) började lördagen med att ut och springa i snö blask regnet. usch inte mysigt men det va bara och bita i hop och ge sig ut. men bara man har kommit ut så är det bara och springa på :) sen åkte jag till jobbet. det blev både vinterjacka och gumustövlar på. på jobbet gick de bara bra det va sååå lugnt och tråkigt... sen kl 17:00 fick man äntligen åka hem. det va bara hem och göra sig i ordning. på med party skalet till mobilen. på med party klänningen och party sminket :) korka upp boxen. haha eller snarare ta det sista i boxen det va ett glas kvar i den ;). sen vid 18:30 kom mina brudar. sen va det förfest på ingång. vi hade super kul. spelade musik, pratade, skrattade och drack vin :). sen åt vi såklart min kladdkaka med daim överdrag som jag hade bakat :). den va super god. nästa gång måste jag göra med mint smak. sen vid 22 så drog vi in till stan och till göta källare.
.
haha men vi skulle ha med oss nått att dricka på bussen så skulle jag ta med en flaska med redbull och vodka i. haha laijon ba du kan ta lite mer vodka. så jag hälde i. haha men jag hade vist bara en redbull kvar och nej ingen läsk eller nånting mer att spä ut det med. så ja den blev jävligt stark. haha men den va ordentlig i alla fall ;).
.
men in kom vi. och vi hade sjukt jävla kul. vi partade och dansade och dansade lite till och ja bara hade så kul som vi brukar kunna ha. träffade mickan där oxå. super kul det va såå länge sen som jag träffade henne så det va jätte kul :).
.
sen vid 3 drog vi hem. bästa brudarna ville inte att jag skulle åka hem med bussen själv så dom åkte med mej till haninge och sen kom ewa och hämtade dom hos mej :) guld säger jag bara :)
väl hemma va det bara av med kläderna och ner i sängen sov som en gris och vaknade av att klockan ringde vid 9. hmm jag hade ingen större lust att gå upp det va bara och tvinga sig upp och fixa till sig. för att sen dra till jobbet. på jobbet gick det bara bra. det va sååå dött och tråkigt så jag höll fan på att somna. haha jag och hanna roade oss med att äta godis och städa som två illrar.
men nu känner jag mej ganska pigg men om man skulle lägga sig ner så skulle man ju somna. eller nej för jag höll mej vaken i soffan under min älskade usa filt och kollade på top model utan att somna :). haha frossade i mej det sista ut av kladdkakan oxå. så nu jävlar har jag ätit mina kalorier för den här veckan i alla fall.. ingen risk att man går ner i vikt här inte. nej nästa vecka blir det och ta nya tag.
.
men nu ska jag bara ta det lugnt kolla på tv och sen ta och sova.
men ha det såå bäst
haha och som alla vet så vägen till carlsson hjärta går igenom magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0