åkt

så nu har lena och tommy vart här eller dom va kankse här för två timmar sen :) och hämtade hem tilda. måste erkänna att det känns lite tomt utan henne. men nej anna du ska inte ha några djur. men det har vart lite mysigt att ha hand om henne i en vecka och ha nått som gnager och låter lite. men nej inga djur. haha det räcker med allt annat som jag har hand om och ska göra. 
 
så nu har jag fått tillbaka mitt kök igen. och jag slipper att hoppa över staketet så fort jag ska in eller ut ur köket. som tack för hjälpen så fick jag ett rödvin som tydligen skulle va jätte gott och en super fin vinplop eller vad dom heter. ja man ploppar i den i vinet när man har tagit bort korken. ja i alla fall den va jätte fin.
 
men nu ska jag ta och hacka lite paprika och gå och få min sömn så att jag kan komma upp i morgon så att man orkar ge sig ut och springa :)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0