fredag

nu har vi äntligen fredag men ja jag ska ju jobba i morgon så det blir inte att hitta på så mycket kul idag inte. men i onsdags så va jag på bio med sussie det va mycket trevligt. vi kollade på magic mike. den va bra och det va mycket snygga karlar som va med ;). innan det så va vi och ät både jag och sussie tog grillad kyckling med en massa rörande röror till och sallad. det va jätte gott. sen innan bion så gick vi runt på åhlens och kollade runt och pratade. det regnade så det va inte så mysigt att gå runt i stan. efter bion va det raka vägen hem. men va inte hemma fören vid halv ett. så det blev ju ganska så sent men det glir ju det. så jag jag va lite trött när jag skulle upp på torsdags morgonen för att ge mej ut och springa. men det va bara och tvinga sig upp och ge sig ut. efter min spring runda så blev det att åka till jobbet och sen raka vägen till gymmet för att träna bodypump =). det va sjukt jobbigt men sjukt kul. 
 
sen blev det hem och sova. nu blir det bara att kolla lite på tv ta det lugnt och sen sova för att orka upp i morgon för att springa innan jobbet :) men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0