hemma

ja just nu så är jag hemm och vänder får i mej lite mat oxå så att man orkar med resten utav dagen. men ja igår så jobbade jag med helena. det va super duper kul och träffa henne igen och få prata med henne. vi hade ganska så mycket och göra under dagen det rullade på sålde ett par glasögon oxå så det va ju bra. haha sen så kom anders in vid ja typ 16:20 eller 16:30. ja nån stans där och vi stänger ju butiken vid 17:00 och då vill jag eller ska jag gå hem. men tänkte att han har väl en egen nyckel. vilket han inte hade. nehe tråkigt för dej då. när jag går hem så få ni oxå ta och gå hem. 
 
hahaha men en annan sak som hände när han höll på att bråka med fönsterna som inte gick att öppna. va att han hade ner en blomkruka med jord ner i vår soffa. jag hör bara ett brak. sen kommer han ut och säger att han har haft ner en blomma med jord över soffan så det är jord i soffan. jaha säger jag. haha då frågar han vad brukar ni städa upp det med. eeee tänker jag att ja nu brukar vi inte ha ner jord i soffan så där extremt ofta. men svarar att ja förslagsvis en damsugare och att han antingen kan ta fram  den stora eller den lilla gula. eller så kan man gå ut och skaka av filten som vi har på soffan. men hur tänkte han där. vad är bäst att städa upp det med. ja du kan ju alltid prova att ta fram golvmoppen och börja försöka och få upp jorden med den ;) eller ta fram soppen och försöka. men ja jag tror att han lämnade ifrån sig ett kaos när klockan va 17 och jag med nyckeln skulle gå hem. men jag han i alla fall med min buss :).
 
sen så tog jag det bara lugnt resten ut av dagen. men idag så tog jag sovmorron och sen blev det att springa.men efter helgens alla ösregn så ville jag inte ge mej ut i skogen med all lera som jag bara såg framför mej. så nej det blev att springa min asfalts runda i stället. och ja det va ju ett tag sen. men det kändes bra. det är ju inte alls lika jobbigt som att springa i skogen. men det är ju inte lika kul som det är att springa i skogen. efter det så blev det hem duscha packa träningsväskan och dra in till sats på globen. där jag hade bokat in mej på ett bodypump pass. det gick så bra så. och nu är jag hemma igen. äter laddar batterierna lite och ska sen åka ner till stallet och rida två hästar. haha sen blir det hem och sova :)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0