ledig

efter gårdagens träning och arbete så somnade jag utan problem. kollade på filmen sebbe och ja det va typ helt omöjligt att inte fälla en tår emot slutet. haha okej jag satt inte och stor bölade till ett glas tre apor men nästan ;) det va inte långt ifrån. men det kom en och annan tår. den va så hämsk och man kunde ju inte göra annat än att bara tycka synd om honom. nej usch han hade det inte lätt inte. 
efter filmen så gick jag och la mej. haha så ja jag kom i säng vid 23 tiden och vaknade 09:00. kände mej som en ny människa. så otroligt skönt med lite sovmorron.
 
men det va bara och ta sig upp äta frukost och börja dagen men en joggingtur. det blev att springa min 1 mils runda i skogen. så skönt att kunna springa den när jag är ledig och inte har en tid som jag måste passa. men det är ju såå sjukt jävla jobbigt. höll som vanligt på att dö vid en sträcka som är lika öppen, varm och torr som en öken. luften står stilla solen gassar och man känner bara vatten. eller att ramlar jag nu så dör jag av utmattning. men nej jag brukar klara av den biten oxå komma in i skogen igen och känna att det blir lite lättare.
 
efter min runda så blev det hem duscha, fixa lunch äta och sen åka till gymet för att träna. hade bokat in mej på ett bodypump pass. kände redan när jag kom in i salen att ja det här kommer och bli ett sjukt jobbigt pass. det va varmt bara att böra fram alla redskap och vikter. men man tänker inte så mycket på det när man håller på och gör alla grejer som man ska göra. men jag brukar ha en handduk med mej så att man kan torka av ansiktet för jag hatar när man svettas som en gris i ansiktet och det typ droppar ner från ögonbrynen ;). nej det är så mycket bättre då att ha en trasa som man bara kan torka av sig lite snabbt med.
 
sen blev det att duscha och åka hem. äta min middag som jag hade kvar från igår och har kollat på några avsnitt ut av pappas pengar. haha måste säga att den är lite rolig. nu blir det att kolla på nån film som går på tv och sen sova
 
men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0