sista dan

det är sista dagen på min semester. känns helt sjukt. det har gått så otroligt fort känns som att jag precis började men det är tre veckor sen. men tre jobbar veckor brukar inte gå lika fort precis. men ja det är så det är. jag började i alla fall dagen men en sovmorron. eller först så vaknade jag 06:00 av att tilda åt. hon kunde inte äta nått tyst och försiktigt nixpix hon gav sig på knäckebrödet. haha så det knastrade och knackade. men jag somnade om igen utan problem.
 
gick sen upp vid typ 9. åt frukost i lugn och ro. sen blev det att ge sig ut och springa. kändes bra kände mej pigg i benen och kunde bara springa på. efter det så blev det hem duscha ner till ica och köpa lunch till nästa vecka. usch det tog verkligen emot att tänka på lunch till nästa vecka och sen gå ner och köpa det. inte kul. 
 
men nu försöker jag och tagga till för att åka och träna bodypump kl:16:00 på odenplan. haha det är inte lätt att tagga men det brukar kännas bättre bara man kommer iväg och hoppar på bussen och kommer iväg. men just nu så känner jag mej ganska så trött.
 
men i morgon är det dax för att börja med krigandet igen
 
men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0