tisdag

ja idag har vi tisdag och jag jobbade till 19. mindre mysigt men annars så har det gått bara bra och jobba. men ja det märks att det börjar att gå emot höst nu. för att myggbetten har precis slutat och klia. typ igår.. och ja för några dagar sen så fick jag min första självspricka i tummen..japp. så nu går vi från att klia sönder sig själv till att smeta på sig själv med alla möjliga olika salvor från sinkpasta, helosan olika handkrämer och avsluta med olivlja.. bara för att klaga sig tills värmen och myggen kommer tillbaka ;)
 
sen så märks det att det börjar och bli höst oxå på jobbet. det är kallt. fast jag tyckte att det va kallt redan i början av augusti när jag kom tillbaka från semestern. japp jag satte på elementet och stod och värmde rumpan. men nu så är det kofta på. nästan från start till slutet av dagen. och ja då är det kallt och kallare kommer det och bli. 
 
sen så i morse när jag va ute och spang vid 06:20 tiden så när jag sprang där igenom min skog och kommer ut där det är mer gräs än skog. så såg jag frost. fast först så trodde jag att det bara va gräset som va dött och låg ner. men efter en närmare titt i farten så såg jag att nej det är verkligen frost. brrr där började jag och frysa lite mer och fick springa lite fortare för att behålla värmen uppe.
 
men ja igår va det ett sånt här härligt full bokat schema. jag han med typ allt. haha både att springa på morgonen och sen åka till gymmet i globen mellan 12-13. sen åka hem äta och åka vidare till stallet. mocka, fixa och rida ut sen rida min lektrion mellan 20-21. för att sen åka hem och duscha äta och sen sova. haha japp det va min måndag. och det är så dom oftast ser ut :). så mina lediga måndagar dom brukar gå ganska så fort.
 
i morgon blir det en SJT dag som består ut av Springa, Jobba och sen Träna sen blir det hem och sova =)
 
men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0