en tanke

ja hehe tanken va god i alla fall. men det blir ju aldrig som man har tänkt sig. och ja jag hade tänkt att jag skulle ut och springa på morgonen innan jobbet. aaa jag tänkte det men det blev inte till verklighet. och varför inte. klockan ringde jag gick upp kollade ut. det både regnade och va slask och bara såååå äckligt väder så usch och så kände jag mej bara såå trött, jag tror att den här hostan gör så att jag blr tröttare. för gud jag vill bara sova. eller så beror det oxå på att jag vaknar om nätterna och måste hosta. men det har blivit bättre tycker jag...
.
men aja nej så jag somnade om så glatt så. vaknade igen vid 08:00 och kände mej pigg. men ska i alla fall ta och gå till sågen för att ta bussen därifrån. så får jag ut och springa sen i kväll när jag kommer hem. för slutar vid 17:00 så det är ju inte så sent för jag är då hemma vid 18 och då är det bara och byta om och ge mej ut.
.
i går så va det ju melodifestivalen. personligen så va det väl ingen som va sådär wow. och specialt inte ranelids låt fy fan.. och nej han kan inte sjunga och nej han sjöng inte eller han prratade. nej usch den va bara  såå dålig.
men som vanligt så måste man ju ha nått gott att äta till och mysa med till festivalen.
.
så det fick bli varma äppel bitar som jag skalade och hade kanel på och sen in i ugnen i ca 10 min på 225 grader. till det så blev det en burk 250g kesella till. mmmmm super gott =)
aa jag vet det ser mer ut som potatis men det är det faxist inte utom det är äppelbitar :)
haha a och sen får man själv klart fylla på med kesellan nu är det bara en liten klick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0