gårdagen

igår åkte jag ju ner till izza. där nere va lisa och dom gjorde sig i ordning. sen kom madde, sara och hannele. vi kollade på melodifestivalen och komenterade allt. vad dom hade på sig, hur dom såg ut, hur dom sjöng ja allt. haha för v är ju experterna på allt. muffinsarna som jag hade bakat blev mycket uppskattade :)alla gick åt och dom tyckte att dom va goda. vilket även jag tyckte. det va mycket hallon och det är det som gör att det är gott. jag hade petat ner dom lite oxå så att det skulle va hallon i muffinsen och inte bara lite på ytan :).
.
efter melodifestivalen satt vi och snackade lite om allt möjligt. vi spelade lite buss och madde spelade sen idioten. haha som är helt omöjligt att få att gå ut. och nej vi lyckades inte igår eller. sen kom ncklas med alla hans kompisar. sen blev det fullt hus. jag drog sen hem med sista tåget som går vid 01:15. tråkigt att dom går så tidigt. men aja så är det. väl hemma va det bara av med sminket och ner i sängen. vaknade mitt i natten ut av min vanlga host attack. men somnade sen snabbt om igen.
.
nu funderar jag på om jag ska ut och springa min runda eller om jag ska ut och gå.... tänk tänk.
ajamen ha det såå bäst
jag och madde igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0