God morgon

God morgon till alla där ute som är vakna :) själv så ringde klockan vid 06.00 och det va bara och tvinga sig upp. För jag tänkte att jag skulle ut och springa innan jobbet. Det gick bara bra. Nu ska jag bara sminka mej och fixa i ordning mej för att sen åka till jobbet. Igår så va jag bara hemma och tog det lugnt. Jobbade mellan 08.45-19.00 så när jag kom hem orkar man ju inte göra så mycket annat än att laga lite mat och sen inta soffläget och bra ta det lugnt. Det va ganska mycket och göra igår oxå. Men det gör inte så mycket för då går dagen fort i alla fall vips så va det lunch och vips så va det fika. Eller nej jag fick inte så mycket till fika för hjälpte en massa kunder och sen hjälpte jag Jennie med en kund. Sen blev klockan 16 och då va det två bokade så jag och Jennie fick dricka vårt kaffe ute i butiken men det gör inte mej nått. Det har vart så lugnt i veckan så det är bara kul att det är lite och göra. Och det är tur att jag tycker om kallt kaffe ;)

Sen har jag köpt mej en ny dusch kräm med olja i helt under bart bra den är. För jag blir så torr nu på vintern när det är kallt och man är ute och springer i tunna byxor. Jag blir torr både på benen, låren och på över armarna. Men med den här oljan blir man mjuk som en baby rumpa ;). Köpte jag på Apoteket för typ 70kr. Det tyckte jag inte va så farligt mycket pengar :)

Men oj nu måste jag ta och sätta fart och göra mej i ordning

Men ha det sååå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0