haha

asså jag kollade på 30 grader i februari igår. haha när hon som är ute och dyker är i vattnet och får panik. det första som slog mej va att det va typ sådär jag va när jag kom i vattnet och skulle dyka. hahah total panik. försökte och hitta bara det klippet på youtube men hittade det inte. men kolla på det så får man en lite inblick ut av det va när anna skulle dyka ute i det stora äckliga läskiga farliga vattnet. idag flera år senare kan jag bara garva åt det men det va inte så kul när jag va där och jag va nog den ända som grät under vattnet och andades i panik i den där andnings greje och ja det går och både gråta och hulka under vatten ;)
.
men idag så har jag jobbat som vanligt. åååå vi hade en så sjukt jobbig kund. eller nej han va inte jobbig han va elak. men jag hade honom inte utom det va ninna som pratade med honom. men den kunden som jag hade bara stod och gapade och blev typ helt rädd. jag ba såja nu går vi lite längre bort från honom. så ja kom nu lilla tanten så går vi hit bort så att vi hör vad vi säger till varandra. men bertil ringde upp honom sen och pratade lite vet i karln (om det nu går). nej men jag tycker att nästan alla kunder vi har är jätte gulliga. men usch han va verkligen elak.. inte okej.
.
efter jobbet så va jag ute på min jogging runda och gud vad skönt jag tycker att det är. när man bara kan springa på och andas utan att det känns för jobbigt. det är klart att det är jobbigt men på ett skönt sätt. min spring runda idag va som en terapi runda efter den där kunden på jobbet. sen har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt. i morgon är det fredag skönt.
mindre skönt är att jag jobbar till 19.
så det är bara hem och vända för jobba på lördag och söndag oxå.
men sen på måndag är jag ledig :)
men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Milis

Hahah, tänk jag tänkte på precis samma sak när jag såg de. Men fy vad hennes man är elak, en stor fet smäll ska han ha.

2012-02-17 @ 11:22:26
URL: http://miliscarlsson​.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0