ledig

idag har jag än ut en min älskade lediga måndagar. dom är värklgen helt guld och jag skulle gråta blod om jag skulle va tvungen och bli av med dom. jag tog lite sovmorgon idag. vaknade 08:00 och tänkte att aja de är väll lika bra och gå upp så att man kommer upp nångång. hoppade i spring kläderna direkt. sprang min runda. som kändes jätte bra. jag va lat igår och kom aldrig ut och sprang va så seg efter att jag kom hem efter jobbet så det blev att kolla på tv i stället. men inte dag inte. nej nu fick det bli att springa en runda. men det va både isit och lite små halt. tur att man har broddar men man får ändå ta det försikigt. för man vill ju inte ramla och bryta nått... nej tack.
.
sen va det hem duscha och äta lite frukost. resten ut av dagen ska jag ta och gå ner ill ica handla lite mat. ta och städa här hemma. har som vanligt ett helt grustag i hallen. SUCK vart kommer allt grus ifrån och vem fan är det som släpar in allt.. haha för nej inte kan det väll va jag. sen ska jag ner till stallet och pussa på mina djur rida min lektion och bara ta det lugnt. efter lektionen blir det att åka hem och sova.
.
ja så ser mina ledig måndag ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0