mörkt

idag va jag uppe med tuppen och va ute och sprang. skönt att ha det gjort på morgonen :) sen va det bara hem duscha fixa sig och åka till jobbet. dagen idag gick bara bra. de va inte sådär jätte mycket och göra. men dagen tog slut tillslut i alla fall. köpte mej en tröja/kofta som va ganska söt. får ta kort på den sen. hade fått hem en 20% check från H&M. så det va bara och slå till tänkte jag.
.
efter jobbet så va det bara hem och ta de lugnt:) har tvättat lite stall tröjer som verkligen luktade häst. haha men känner de inte när man är i stallet eller när man byter om i stallet. men när man tar hem stallkläderna från stallet märker man att herrrriguuuud vad det luktar häst. och specielt om man har knöllat ner stalltröjerna i en påse och när man kommer till tvättstugan och tar upp kläderna från påsen. haha kändes som att jag hade en häst i påsen :)
.
innan det va jag inne på ica och köpte mej en B&J bara för att jag hade fått hem en värdecheck då jag fick köpa en B&J för 25:-. och det kan man ju inte säga nej till. inte nog med det. jag fick inte bara en utom två =). en från ica kvantum i haninge och en från ica kvantum i tyresö. bara för att jag har självscanning i båda butikerna :) helt enkelt såå guld.
.
i morse när jag va ute så provade jag min nya sportband till mobilen och jag är sååå nöjd med den. helt guld:)
haha det är lite mörkt ute hos mej just nu för det är nog lite lampor som är trasiga
det ska va lampor där nere och det går en gångväg där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0