seriöst

asså seriöst jag måste ju ha sveriges absolut sämsta läk kött som bara finns. i sommras ja för att va exakt den 18 juni så ramlade jag när jag va ute och sprang och gjorde illa mitt knä. inte nått allvarligt utom bara ett litet skrubbsår. nu idag 8 mån senare så ser man fortfarande tydligt två märken efter mina två små sår.ja och sen gör det ju inte saken bättre att mina ben är så ask/grå/vita att snövit ser gyllenbrun om jag skulle ställa mej breve och jämföra med hennes ben och hy.
bilder från när jag kom hem när jag precis hade ramlat juni den 18 2011
bilder från nu idag ca 8 mån senare februari den 8 2012
det syns ju mer i värkligheten tycker jag och det är inte snyggt. jag känner bara fan jag får inte bryta nått dålär jag ju aldrig bli hel igen ;)
.
vi avslutar med en liten bild på insidan av min ruta i min bil. men den här gången så hade jag bara lite is stjärnor och inte en täckande matta av is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0