spontant

haha ja det blev en liten spontanare igår :). skulle först bara åka ner till izza och chilla lite med vin och melodifestivalen. haha men det slutade med att vi gick ut på krogen. jag höll på att göra mej i ordning när sara ringde och ba utttgåång... så det va bara och byta om ta på sig party outfiten och hoppa på tåget. först va vi hemma hos izza och gjorde oss i ordning och sen drog vi ner till södertälje.. haha södertälje av alla ställen... aja men kul va det. vi hängde först på ett jätte mysigt ställe som heter M-Lounge. det va ett perfekt för krök ställe. sköna stolar mysig musik och ja bara så mysigt :). sen drog vi vidare till krogen. där stod vi uppe på listan så det va bara och kliva rakt in och ut på dansgolvet... hahah och guuud vad vi dansade. haha nästan från det att vi kom in tills det att vi åkte hem :). men ja jag gjorde inte av med så mycket pengar eller. bara ett glas vin där inne och så en smirnoff ice på mysstället... vad betyder det.. jo att vi som vanligt har haft ett sjukt bra förkrök på bussen ;).
.
sen kom nicklas lisas kille och hämtade oss. så snällt ut av honom. tack så mycket säger vi till honom. efter som vi va i södertälje så hade jag redan räknat med att taxin inte skulle gå förbi haninge. så jag hade med mej min sov särk med både sov tröja och pyjamasbyxor. hade förvarnat mina föräldrar att jag skulle komma hem och sova där. så det va bara och så tyst som möjligt smyga in och smyga ner och gå och lägga sig. men hund som fortfarande efter alla dess år fortfarande hör bra kom och hälsade på mej :). sen sov jag som en liten stock :). vaknade i morse vid 9 tiden och sen kom hampus ner och hälsade på mej. sen va det bar aoch gå upp ta en macka och äta och sen åkte jag med mamma hem. för hon skulle jobba idag så då kunde jag åka med henne hem :) så skönt så att åka bil och inte behöva åka tåg hem. nu blir det lite chill innan jag sta ta och gå ner till ica och handla mat till nästa vecka.
.
men ha det sååå bäst
haha jag älskar att jag går in på bolaget och köper detta vin bara för att det är en tjej på för packningen som ser party glad ut:)
sariih och den party glada tjejen
jag och den party glada tjejen
carlsson
sariih och carlsson
'
sariih och carlsson
lite vin
bara för att både jag och sara va okej
mitt god morgon sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0