tisdag

ja idag va jag upp med tuppen och va ute och sprang min runda. sen va det bara att åka till jobbet och arbeta. det va ganska lugnt men vi sålde bra. riktigt bra faxist så det va jätte kul :). och nästan bara trevliga kunder men det som är lite roligt att den ena är inte den andra lik. kankse det som gör mitt jobb lite roligt i alla fall. sen efter jobbet så va det bara hem fixa lite mat och sen inta första plats i soffläget under täcket och hoppas på att min hosta kan bli lite bättre med typ 10 liter te och honung :). sen har jag kollat på mot alla odds och sen dubbel avsnitt av project runway. sen blir det raka vägen ner i sängen :)
.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0