tisdags kväll

japp tisdags kväll= top model sverige och sen dubbel avsnitt av prodject runway kan det blir bättre.. jag tror inte det. sitter typ som fast klistrad i soffan. bloggar lite nu i reklamen ;). men ska snart åter gå till min soffa. men i morse va jag ute och sprang skönt. det är faxist skönt att ut och springa på mornarna tycker jag för då har man det gjort och så kommer man ny duschad och fräsch till jobbet ;). men vi får se hur länge jag orkar och springa på mornarna. har gjort det lite förra väckan när jag skulle till stallet efter jobbet. men det kändes bra. får se om jag tar springningen på morgonen i morgon eller efter jobbet.
.
men ja vad händer annars inte så mycket jobbar och sliter. men det kommer och komma lite rolig heter på vissa helger nu fram över. kommer och bli kul =)
.
men nu ska jag gå tillbaka till första soffläget men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0