trött

känner mej lte trött nu när jag har kommit hem. kankse inte så konstigt. va uppe och sprang i morse vid 06:00. sen va det in i duschen och sen åka till jobbet. kallt som bara den. man fick klä på sig ordentligt. efter jobbet va det bara och springa lite fort till bilen och köra ner till stallet :) mocka lite snabboch sen rida lektion. efter det är det bra och borsta och fixa. för att sen åka hem. nu väl hemma så va det bara in i duschen och sen äta lite. ska ta och sova sen och jag brukar inte ha några problem med att somna om jag säger som så ;). men det är kul tycker jag. jag tycker om att ha mycket och göra. då får man inte en tråkig stund och det tycker vi om.
.
men gud vad det snöade ett tag när jag åkte hem. det va som att köra in i en vägg. från ösmo va det inge problem. det började och snöar mer när jag kom till tungelsta och sen började det och snöa ganska så mycket. men sen närmare haninge så snöade det inte riktit lika mycket. men det gick så och köra hem. det är bara ett stagit tag på ratten med båda händerna.
.
men nu sk ajag ta och äta lite och sen blir det sängen :)
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0