uppe med tuppen

eller ja nästan i alla fall. klockan ringde 06:00 och då va det bara och hoppa i spring kläderna och ge sig ut. jobbade till sju idag så kände inte för att springa sen när jag kommer hem så sent. ska jobba till 19 i morgon oxå. mindre kul men så är det ibland. ååå har även köpt hem lite B&J till mej så nu står dom i frysen och bara roppar på mej ;). men nej jag ska stå emot trycket..
.
igår så hade jag en jobbar måndag. usch dom är inte roliga. haha förut hade jag alltid jobbar måndagar och då va man van med det. men nu när man är ledg ganska många måndagar så är dom inte roliga och jobba. efter jobbet åkte jag ner till stallet och red min lektion. jag fick rida på Laura. det gick bra hon kändes fin. jag tycker ju att hon är en trevlig häst att rida. lite speciel. känslig i munnen och blir lätt springig. inte så att hon jobbar med långa steg utom att hon går med myrsteg och spänner sig. men då är det bara på med benen och få henne att trava på framåt och inte bara trippa sg fram. men hon är en trevlig häst tycker jag :)
.
sen har jag även köpt mej en skål. en skål från mateus som jag blev så himla kör i =)
en perfekt äta B&J glass i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0