App

Hallå nu har jag laddat ner en blogg app så sitter just nu och bloggar från mobilen :). Kommer nog inte att använda den så mycket efter som jag tycker att det är enklast att blogga från datorn. Men men tänkte att jag skulle prova i alla fall :). Men i går så va jag på jobbet men innan det så va jag ute och sprang. Sen va det bara hem duscha och åka till jobbet. Efter jobbet va set raka vägen ner till ösmo och ner till stallet. Red lektion och det gick jätte bra så det va kul. Sen har jag shoppat mej ett par nya jobbar skor synsam röd så klart :) nej men nu måste jag sätta lite fart. Har vart ute och sprungit nu på morgonen så ska sätta fart med att sminka mej och fönahåret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0