freedag

gud vad jag älskar fredagar och specialt när jag är ledig i morgon :) i morgon ska jag ta och sova ut och springa sen blir det att städa och fixa lite för att sen dra ner till lisa på kalas :). men idag så har jag jobbat och det har gått bara bra. det är alltid roligare och jobba fredag än vad det äroch jobba på en måndag usch dom är hemska..
.
men nu ska jag snart kolla på the voice för elenas bror ska va med  :) och ja det måste man ju kolla på
ååå sen har jag även fått mina nya glasögon och nu har jag även tagit kort på dom. och ja jag är super nöjd med dom:)
.
gud sen så drömde jag en helt galen dröm. jag drömde att jag tatuerade mej. hehe ja jag undrar vad denna dröm kan betyda.. jag minns inte vad jag tatuerade in men att jag gjorde det mins jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0