håll

jag fick som håll i magen idag när jag va ute och sprang. men känns lite konstigt att man kan få det när jag inte har ätit sen 12. eller jo jag åt ett äpple och en kopp kaffe vid 15:30. men jag fick ändå håll. eller så va det kroppen som skrek efter mat. men jag kände mej inte hungrig. eller jo lite på bussen hem. men jag brukar alltid äta sen när jag kommer hem för annars så kommer man ju aldrig i väg ut på min springrunda ;). men annars å gick det bra. jag kände mej pigg och kunde springa på i ett bra tempo. det skull eju va kul och ha en spring app så att man kan kolla hur långt och hur fort man har sprungit. men ja då måste man ju ha mobilen med sig och det brukar inte jag ha. sådär kommer det lilla problemet.. hmm jag får fundera lite till.
.
annars så har jag jobbat som vanligt. gud dom här veckorna som jag jobbar 5 dar känns alltid sååå långa. dom känns så sjukt mycket längre än dom veckor som jag jobbar 6dar på. men det är nog för att jag jobbar måndag.
.
i morgon ska jag ner till ösmo och ner till stallet och rida diamant :)
men nu blir det till att ta det lugnt och kolla på tv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0