helg

den stora frågan är nu om jag kollade på hockeyn eller inte. och det är klart att jag gjorde. och det är jag grymt glad för :) vilken match och vad dom kämpade och vad dom va värda det där guldet. jag gick och la mej som vanligt och ställde klockan på 02:00. slog på tv:n och låg i sängen och kollade. eller första halvleken så lyssnade jag mest för jag va såå trött. när den va slut så ställde jag timer på 15 min sov den tiden. kollade på andra halvleken. den här kollade jag lite mer på. sen sov jag 15 min igen. tredje kollade jag hela. sen sov jag 15min. sen i förlägningen så kollade jag helt hysteriskt i min säng. haha satt typ och skrev.. nej på djupet puken på mål. kom igen nu då kämpa på. hehe ;). men guuud vad glad jag blev när dom tillslut petade in det där målet helt sjukt bra känsla.
.
sen somnade jag om igen:)
i går va jag hemma hos izza. hehe jag skulle ta det lugnt för jag jobbade idag. men det va inte sådär jätte mycket vin kvar i min flaska när jag kom hem. hehe men gud vad kul vi hade det =). synd att man va tvungen och åka hem men så är det ibland. kul att man kunde va med en liten stund i alla fall :). vi åkte en massa buss, skrattade och pratade masssor =). ja bara en sån där rolig hemma fest.
.
haha jag va ju mindre pigg i morse när klockan ringde. men det va bara och gå upp och åka till jobbet. men det gick så bra så och jobba. jag åkte ju hem med sista tåget och ja det går 01:15. så det blir inte så sent utom man är hemma vid 02:00. och då får man ju lite sömn innan man ska upp igen. det va jätte lugnt på jobbet. vi viste inte riktigt om lotta skulle komma eller inte för hon har vart sjuk hela veckan. men hon kom vilket va jätte bra.
.
men nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt och kolla på tv och bara chilla.
.
sara, jag och izza
här är bland dom första buss resorna
haha detta är nog bland dom sista ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0