hemma

nu är jag hemma från stallet. skönt att få komma hem och bara krypa ner i soffan och äta. för fy fan va hungrig jag är haha. och ja då måste man ju frossa i typ allt ;). det va kul och komma ner tills atllet och träffa alla kompisar och prata om gårdagen. för vi va nog alla överens om att vi hade haft det sjukt kul :) haha tror att det blev en del facerap igår oxå. för alla va ju inne på fb via sina mobilen och lämnade dom lite här och där. haha utom anna som höll i telfonen som att det vore en kroppsdel som jag inte kunde leva utan.
.
men nu ska det bli grymt skönt att bara krypa ner i soffan och kolla på nån film och bara ta det lugnt :) i morgon är jag ledig så då blir det mycket stall igen. men det tycker vi om
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0