jobba

ja nu va det några dagar sen som jag bloggade. men har inte haft tid eller ork.. men nu har jag en liten ledig stund som jag kan skriva på. men vad har jag gjort då?? jag har jobbat jobbat och jobbat lite mer. efter jobbet har jag åt ner till stallet ridit mockat fixat och sen åkt hem. duschat och sen somna utan problem;) igår va jag inte i stallet men jobbade till 19 i stället så när jag kom hem va det bara hem äta lite och sen burra ner sig i soffan. kollade på the voice och sen på äkta människor.. den är faxist bra. lite rolig och samtidigt lite läskig. men sen är ju andreas wilson men och det är ju aldrig fel. är den inte bra kan man ju alltid kolla på honom ;) men idag då så ska jag jobba och efter jobbet så är det kalas =). men jag ska ta det ganska lugnt efter som jag jobbar sen på söndag men måste gö mej lite i ordning och sånt på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0