sorunda

snart ska jag dra ner till sorunda men tänkta att jag skulle hinna blogga lite innan. haha har bara haft hela dagen på mej. men men det är ju som vanligt. ja idag så tog jag en alltför länge sovmorrgon men gud vad skönt det va. känner mej som en helt ny människa. haha en pigg människa. sen va jag ute på min morgon motins runda på 7km. kändes bra. det va kallt så man fick klä på sig ordentligt så att man inte behövde frysa arslet av sig ;) men ändå så att man kan springa utan att dö av en stett attack. haha balansen där emellan är inte helt lätt.
.
men ja sen har jag inte gjort såmycket mer fixat lite här hemma. sen gjort mej i ordning för i kväll är det fest i sorunda. hehe kommer och bli fett kuul :) vi ska börja med att ses vi tjejer och äta lite mat sen börjar partyt =). blir nog en del buss åkandes och en masssa snack. sen blir det att åka mördar bussen hem som går från sorunda och till vh det kommer och bli jätte kul.. haha eller inte men jag får underhålla mej med musik från mobilen eller nått sånt. men ha det sååå bäst
hmm kanske dax och klippa sig snart???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0