chill

efter gårdagens utgång så blir det att bara ta det lugnt idag. stanna hemma kankse gå ut och gå en promenix och sen bara ligga i soffan kolla på tv och slicka sina sår ;)
 
haha men det va kul igår. jävligt kul. började med att jag åkte ner till izza där dom redan hade börjat :) så det va bara och korka upp och hänga med. sen gick vi ner till pindos och åt lite middag innan vi gjorde i ordning oss för utgång. vi pratade och skrattade massor och lyssnade på musik gjorde oss fina. sen fixade madde shot som bestod ut av likör 43 blåbärssoppa och grädde på det . haha bara GI ;). sen drog vi med tåget in till den stora staden och sen va det utgång på ingång.
 
vi dansade och hade bara sådär jätte kul som vi brukar ha när vi går ut :) men som vanligt så har ju allt ett slut och även denna kväll så då blev det att åka hem och jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden :) här har vi inga sömn svårigheter inte. haha skulle typ kunna somna sittades om det va det som krävdes.
 
men som sakt va idag blir det bara och chilla och kolla på film.
 
har shoppat mej ett nytt påslakan sett tyckte att det va så himla fint 
 
     
 
min outfit igår blev en svart klänning 
                                                                            
 
en ut av izzas katter 
 
       
 
shoten som madde fixade och ja dom va super goda :)
                
 
jag och madde
 
     
 
jag ute på balkongen och myser i solen med ett glas rose i handen :) myssss faktorn är hög
             
 
 men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0