dööö

asså jag tog mej då ner till gymet idag. tänkte att jag kan gå det är inte så långt och nej det va det inte. hade med mej vatten flaska och ett par ombytes skor. träningskläderna va på och jag va redo. anmälde mej och fick mitt kort. gick sen och bytte skor och ska fylla på min vatten flaska. nej då är min gamla synsam vatten flaska trasig.. uck att jag inte kollade det innan så att den va hel. men jag tog för givet att den skulle va det men nix. så nehe jaja jag brukar ändå inte dricka när jag är ute och springer.
 
tar mej in i gymet och funderar på vart jag ska börja. tar en cross training maskin för den kommer jag ihåg att jag tyckte va ganska rolig. knapprar mej fram till intervall träning och på 30 min det borde räcka. efter ca 10 min höll jag på att döööö. gud fy fan va jobbigt det va. och fan va varmt det ska va här inne oxå finns det ingen ac. luften står inte den helt stilla. helt plötsligt så mins jag varför jag inte infinner mej på ett gym för att det är varmt och jag tycker inte om att svettas bland en massa andra människor. men skärp dej nu anna köpa på du kan inte dö nu 12min. gud ska det verkligen va så här jobbigt. jag svettades och kämpade på. och efter 30 min va jag halft slut. men jag tycker lixom att jag är en hyfsat vältränad person. men tydligen inte. men jag tyckte att det va så lätta i början så jag höjde ju på motståndet hela tiden och sen ville jag inte va mesig och sänka det så kankse ska tänka på det till nästa gång.
 
sen gick jag mest runt lite och körde lite här och där. men ska ta och boka in ett besök med nån som visar en runt lite pt kankse det heter. det in gick när man blev medlem. och ja det kan ju faxist va bra för jag är ju inte sådär jätte grym på alla maskiner. sen tyckte jag att jag hade tränat klart så då gick jag hem. typ halft död...
 
nu blir det bara och inta soffläga och ta nya tag tills i morgon då har jag bokat in ett bodypump pass på odelplan. haha så får vi se hur det går. jag har i alla fall hittat en ny synsam vattenflaska och ja den är hel ;)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0