farmor och farfar

gårdagen gick ja i ett skulle man kunna säga. hehe först så va jag ute och sprang på morgonen sen blev det frukost och ta det lite lugnt. möte sen upp madde på gymmet klockan 13:00. där körde vi lite tillsammans. mycket roligare och gymma när man är två :). vi började och köra på cross maskinerna och sen körde vi lite masikner som ben och armar. haha min träningsvärk gjorde även sig hörd. haha när ska den ge med sig...svar aldrig för jag hinner träna bodypump igen och få en ny träningsvärk. men aja. sen körde vi lite mage och lite allt möjligt. boxade även lite och det va jätte kul. men hahah jag är ju bara för dåålig. men man måste ju träna för att bli bättre.
 
sen när vi va klara så åkte jag ner till stallet. mockade fixade och gick ut i hagen för att hämta en lerig häst. som desutom stod vid grinen och när jag kommer fram går bort från grinden så jag får jaga lerig häst...sen upp i gången och borsta och rida ut. efter stallet blev det att åka hem till ösmo och duscha för jag skulle vidare hem till sara.
 
haha jag undrar om jag va lite disträ och bortkommen. för jag hade ju såklart lite bråttom och sen va jag ganska så hungrig oxå. kom på att nej jag hade inte hunnit äta nått sens frukost efter som jag åkte till stallet direkt efter gymmet. men jaja. jag skulle ju ändå äta sen. så efter att jag duschat och sminkat mej så åkte jag ner till nynäs för att möta upp sara. i bilen på väg ner kommer jag på att jag hade glömt kvar ansiktsrengöringen i duschen. aja tänkte jag det kan jag ju köpa nytt. sen får jag ett sms av mamma nej då har jag glömt mina träningskläder kvar hemma i ösmo. inte bra. fick helt enkelt åka förbi hem och hämta dom innan jag åkte vidare hem.
 
men först så va jag ju hos sara vi åt middag och kollade på tv. haha och kollade igenom nån rolig app som hon hade laddat hem. hahah gav många roliga skratt. sen åkte jag hem ja till ösmo först och sen vidare hem. då blev det raka vägen i säng va typ jätte trött. haha inte för att jag är så mycket piggare idag. men men.
 
idag började min dag kl:06:00 av att klockan ringde dax att gå upp och ge sig ut och springa. kändes jätte bra. känner mej ganska pigg i benen av att bara springa ja och nu kan jag springa i nerförsbackar oxå ;).har bara lite känningar i min högra höft men det är mest bara när jag går. men ja sen va det hem duscha äta lite frukost och sen packa träningsväskan för att dra till odenplan och köra ett bodypump pass som jag hade bokat in. det kändes bra.. eller nej det va sjukt jobbigt men samtidigt kul att tvinga sig till gränser man inte trodde att man skulle kunna komma över och bara känna hur fruktansvärt jävla jobbigt det är. men det är fortfarande jobbigt för att jag har träninsvärk som jag känner hindrar mej lite för att kunna ta i så mycket som jag vill kunna göra.
 
men jag antar att ju mer jag tränar ju starkare kommer jag och kunna bli :)
efter passet blev det att duscha och sen åka hem. haha höll på att somna på bussen på väg hem. sen va det bara och slänga in väskan hönga upp kläderna och gå tillbussen igen. jag, lena och tommy skulle hem till farmor och farfar. där blev det kaffe inte bara en kopp utom två och tre koppar. till det blev det tårta och nästa sju olika sorters kakor. det bästa med att komma dit är att dom alltid är så glada över att se en. det är ju kul att det är nån som är det :). sen fick vi kolla på en massa kort från när farmor va liten och när dom va unga och när pappa och göran va små. det va jätte kul för dom har vi inte sett förut så det va super kul. sen kollade vi på os. och när det hade gått flera timmar i alla fall ett snurr på skivan så åkte vi hem.
 
jag va helt slut när jag kom hem. både efter att ha tränat på morgonen och efter att ha suttit där i lägenheten och frossat i kakor. för japp det är bara och ställa upp för laget. det blev raka vägen till ica köpa mat och sen hem och sätta sig i soffan och ta det lugnt. kollade lite på tv och på en dokumentär från svt som hette medaljens pris tror jag. den va jätte bra. handlade om våra svenska idrotts stjärnors kamp och träning för att få en medalj. alla operationer dom går igenom och all smärta. men att det va så värt det. sen höll jag på att somna i soffan så jag gick ut och gick en promenix. 
 
men nu blir det snart att sova för i morgon ska jag upp och springa min runda innan mamma kommer kl:11:00. för sen ska vi åka in till stan och möta upp lena. vi ska gå på skansen. haha jag, mamma och lena har sem samtidigt så då tänkte vi att vi kunde hitta på nått kul. haha jag förslog att vi skulle gå på skansen och det tyckte lena och skulle va kul så japp skansen fick det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0