nynäs

va uppe i morse vid 7 tiden för att jag skulle åka och träna på morgonen. hade anmällt mej till ett bodypump pass på odenplan kl:09:00. men det gick bara bra. det va ju såklart jobbigt. det kändes nog lite extra tungt efter som jag fortfarande hade träningsvärk. men det va bara och kämpa på. men det är nog ändå inte helt fel och träna lite även om man har träningvärk. för det är ju bra och hålla igång kroppen så att man inte blir stel. haha men jag lär ju få en dubbel sidig träningsvärk både en ny och den gamla ;). men det känns ändå bra att ha kommit i gång lite. 
 
men nu ska jag göra mej ordning för att sen åka ner till ösmo och sen ska vi vidare ner till nynäs och till hamnfesten och sen lyssna på lilla sällskapet. 
 
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0