ååååååå

jag blir galen. assså jävla bil jävlar. jag tänkte att jag går ner nu när jag inte är stressad och kollar oljan för i morgon så vill jag bara packa och sen åka ner. ja tur va väl det att jag tänkte så. jag gick det bra...nej. jag gick ner och drog i spaken och det klickar till jag skuttar glatt fram och tänker att jag är ju bara så jävla bäst. drar i den lilla plats spaken och det händer inte ett skit. jag får knappt tag i den lilla plast spaken. jag drar och tänker att fan är det verkligen såhär man ska göra.. ja det är det..eller. 
 
jag gör om samma sak flera gånger trycker ner motorhuven och drar i spaken det klickar till och det går fortfarande inte..nu börjar jag och bli riktigt irriterad och springer nu mer fram och tillbaka drar lycker och sliter... aaaaaaa blod, svett och tårar jävla bil jävel. och så gör jag det som jag aldrig trodde att jag skulle göra jo jag letar upp instruktionsboken och läser på hur fan man ska göra och ja jag gör ju rätt men varför går det inte...
 
jag konstaterar att den öppnar sig på höver sida men inte på vänster.. störande. men efter mycket om och men och nya ryckningar i den röda spaken som ska öppna motorhuven så hör jag två klickningar och nu tänker jag bara äntligen. och då gick det hur lätt som hälst :). jag får upp motorhuven och kan kolla oljan och kan sen stänga huven igen och har sen gjort mitt uppdrag.
 
men det som stör mej är att jag vet ju hur man gör. jag har ju gjort det där såå många gånger när pappa har vart med. och jag har öppnat den själv oxå. men nej nu ville den verkligen inte och jag blir ju bara sååå arg och irriterad så man har ju bara lust att skricka rakt ut på hjälp.
 
haha ensam kvinna i nöd behöver HJÄLP!!!! men nu så lyckades jag klara det själv och ja då kändes det i alla fall bra
 
men så jag har inte bara bråkat idag. jag har krigat oxå haha men det va på jobbet. nej det gick så bra så. jobbade med hanna och det va kul och träffa henne för det va ett tag sen. det är skönt när man har jobbat i hopp ett tag för den ena vet vad den andra gör så vi behöver aldrig fråga om hon har städat där eller om jag har gjort det. för vi har våra rutiner och då går det ju bara så mycket smidigare.
 
men nu ska jag ta och kolla på fotbollen och packa ner det sista
 
för i morgon då drar vi =) men ha det såå bäst
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0