god morgon

ja om den nu är så god det vette fan. men morgon är det i alla fall. haha efter att ha gått och lagt mej typ 23 och somnade i fallet till kudden så kände jag mej hyfsat pigg när klockan ringde kl:06:00 i morse. japp dax att ut och springa....bara att ta sig i kragen och ge sig ut på en härlig löptur. och det va faxist skönt. det va lite små kallt så man fick springa på för att få upp värmen och det är ju bara bra. igår så har jag packat massor och det känns som att jag är halv klar. usch fy fan vad jag bara hatar och packa. det är ju bara sååå jävla tråkigt.
 
nej usch det är då man ska anställa en liten polak som gör det åt en. men om man ska ha med sig nått så får man göra det själv. men nu ska jag bara göra mej i ordning och sen dra till jobbet.
 
haha i fredags när jag åkte hem från jobbet så va jag tvungen och stanna för att det gick och observera gick två fåglar på ett övergångställ över vägen. och dom brukar ju flyga i väg när man kommer men inte dom här fåglarna inte. dom viste allt sina rättigheter så dom gick på där över vägen. haha och nej jag hade inte hjärta att köra på dom när jag hade lagt på en tvärnit för att dom inte flög i väg. så jag gick allt snällt stå och vänta tills dom hade gått över vägen och sen kunde jag fortsätta och köra :)
 
ja men nu ska jagta och sätta lite fart men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0