helg

haha ja jag kan ju börja med att berätta om mitt otroligt spännande tandläkar besök. jag hade då tid 08:15. vilket passade mej guld. började dagen med en löptur så ja klockan ringde 05:30. ja jag vet jag är dum i huvudet. sprang (släpade) mej runt min runda. hem duscha äta lite jordgubbar till frukost och sen hoppa in i bilen och åka till haninge. va lite tidig men det gjorde inget för så fick jag komma in lite tidigare.

fick en tjej som hette helena hon va jätte gullig och hade jätte coola glasögon som jag va tvungen och säga till henne :) hon blev jätte glad. sen så konstaterade hon att ja tråden är lös. och hon tyckte att den ska du ha kvar så det va oxå bra med henne. sen sa hon att vi ska bara borra bort det gamla limmet först och sen sa hon du behöver ingen bedövning för vi ska inte borra i tanden. haha jag bara garvade och sa nej för fan det behöver jag verkligen inte ;). lite borrning ut av lim har man ju gjort förut. så hon satte fart och ja det sprutade ju inte lite vatten. haha jag fick mej en ny dusch. jag blinkade och svalde om vart annat. haha för ja jag har efter alla dessa år hos tandläkaren utvecklat en teknig så att jag kan ligga ner och svälja samtidigt. men hon fixade det där så bra så. känns riktigt bra att ha det gjort och att jag tog tag i det så fort men det är nog bara för att jag hade den där tandställningen så länge så nu vill jag fan att det ska se snyggt ut oxå.

haha men så brukar dom kolla så att man inte tuggar på limmet när man biter i hop. man får knugga tänderna mitt nått papper. så frågar hon om jag känner limmet när jag biter i hop. nej svarar jag. hon bara kollade på mej och säger men är du verkligen säker på det. ja svarar jag och säger sen att hehe ja jag har ju ett ganska så stort överbett som du ser och så biter jag i hop. hon bara kollar och utbrister ja men gud ja jag ser det :) haha fet söt tandläkare.

sen va det bara och betala och va glad :) va även tvungen och så klart kolla om jag fortfarande kunde komma emellan trappan och väggen och japp det kunde jag men dom måste ju ha bytt om för jävlar vad smalt det va. haha sådär smalt va det inte när jag va 15 år;).

sen va det bar aoch åka till jobbet och kriga på. där va kurre redan på plats och slipade jobb. duktiga kurre :). men dagen gick bara bra. fick jobba hela vägen till 19 men det gick så bra så.

idag så har jag oxå jobbat. och jag har börjat och lyssna på en bok som heter ro utan åror. den är såå fruktansvärt hämsk och bra på samma gång. handlar om hon ulla som fick als och den handlar om hennes sjukdom och hennes kamp. asså usch det är många gånger som man får hålla sig från tårar när man sitter på bussen. men sammtidigt så himla bra hur dom hålleri hop och hittar på olika lösningar och hur hon har humorn kvar och anpassar sig så himla lätt och så kommer nått annat och så vill man bara gråta igen. så ja man sitter och skrattar och gråter om vart annat i tankarna på bussen. men har du inte läst det GÖR DET!!!.

sen efter jobbet så va jag ute på min spring runda och kände mej ganska så pigg så tog en extra runda så blev att springa 7,5km. men min extra runda som jag springer ja där får man verkligen tänka på vart man sätter fötterna och lyfta på benen för det är rötter som cavaletti typ överalt och helt i nerförbackar. men det är bra då kanske jag nån gång kan lära mej att lyfta på fötterna ;). sen va det så härligt väder så jag tog och gick min omväg hem. så kom hem och hade duchat klart lagom till fotbollen som ändå sög.... men blev i alla fall en öl till det och det fick räcka. haha håller typ på och somna.

i morgon blir det att springa en runda och sen fixa lite ärenden och sen blir det äventyr för hela slanten ;)

ha det sååå bäst

vårt älskade kylskåp









Kommentarer
Postat av: ml

Du är rolig du!!!! Måste kolla om du kom imellan väggen och räcket, hahaha, så typiskt dej.

2012-06-16 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0